پارت دوم رمان عشق خونی :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

پارت دوم رمان عشق خونی

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ

خب دوستان عزیز ممنون به خاطر اینکه نظراتو به سه تا رسوندید منم رمانو زودتر میزارم البته شنبه پارت سومو میزارم.

برای خوندن داستان به ادامه مطلب برید.


    💘عشق خونی💙

-نه بابا ایزومی.ایشون آزونا کوریچی هستن.👯

-خب کی شروع کنیم؟❓

-ام...میشه پیغام رو بدید من برم؟🙍

-دو دقیقه وایسا هندونه.🍉

-جانم؟🙊

اون پسره‌که بهش ایزومی میگفتن اومد جلو من .👤

-سلام اسم من ایزومی تاچیکه س.💂

-پیغام چیه؟😡

-تویکی حرس منو درآوردیا هی پیغام کو پیغام کو؟😤

-ادای منو در میاری؟😒

یه توپ فوتبال کنارم بود.⚽اونو پرت کردم وسط کله ی مو قرمزه‌.😵

-تو چه غلطی کردی؟😣

یکدفعه چشماش قرمز شد وسمت من حمله ور شد. بقیه جلوشو گرفتن ولی اون دندوناش رو به من نشون داد.👄

دندونای نیشش به طور غیر عادی بزرگ‌بود.🗿

ایزومی‌ رفت توی یه اتاق و همراه دختری که موهای سفید و چشمای آبی داشت اومد بیرون دست دختره یه کتاب بود دختره کنارم نشست و یه چیزی زمزمه کرد که نفهمیدم چی بود.📚

باصدای بوق ماشین به خودم اومدم.🚐

 

اینم عکس آزونا کوریچیه 👆 فقط فرض کنین بال نداره.

خب اگه تا قبل از همین شنبه نظراتو به سه تا برسونید زودتر رمانو میزارم.


  • sakura ss.

نظرات (۹)

واییی چه باحال فقط ژانرش چیه؟
پاسخ:
عاشقانه
خنده دار
ماوراء طبیعی 
جادوگری
خون آشامی

عالیه
پاسخ:
ممنون
نویسنده لازم دارین؟
لطفا زود تر خبر بدین 

رمانتون هم قشنگه!!!
اسم رمانی که تازه نوشتم اخرین فانوس در تاریکی است 
پارت ۱ نمیتونم پیداکنم 

منم نمیتونم پارت 1 کجاست؟

 

سلاممم آقا پارت یک کو یه راهنمایی کن😶🖤

راستی اگر نویسنده خواستی من هستم خیلی هم خوشحال می شم

 

یکیم بیاد با من بنویسه🥲

خواستین ایمیلم

Mobinasadatghaffari2020@gmail.com 

اگر کار نکرد M کوچیک بنویسین🙂🖤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی