معرفی انیمه فیری تیل :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

معرفی انیمه فیری تیل

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ

نام انیمه : FairyTail


تعداد قسمت : 175


کیفیت : 720p


حجم : 140MB


وضعیت انیمه : تمام شده


زبان : ژاپنی


مدت زمان هر قسمت : 24 دقیقه


زیرنویس فارسی : دارد


رده سنی : 13+


ژانر : اکشن |ماجراجویی | فانتزی | کمدی | پسرانه | جادو


نوع لینک دانلود : مستقیم


خلاصه داستان : لوسی، دختری ۱۷ ساله که امید دارد یک جادوگر تمام عیار بشود، یک روز به پسری بنام ناتسو بر می خورد که عضو یک گروه جادوگری بنام فری تیل (Fairy Tale) هست.

خب تموم شد امیدوارم خوشتون بیاد.


  • sakura ss.

نظرات (۲)

سلام اگه میشه لینک آدرسشو هم بزار 
پاسخ:
چشم حتما
تعریفشو زیاد شنیدم اما هنوز ندیدمش ^^
پاسخ:
من تقریبا کامل دیدمش:)
عالیییییه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی