مصاحبه با شو ساکاماکی :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

مصاحبه با شو ساکاماکی

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

سلام امروز اولین مصاحبه انیمه ای رو آوردم.

میزبان:لی رانیا

مهمان:شو ساکاماکی

عوامل پشت صحنه:زاغ زاغک

سلام من لی رانیاهستم به برنامه مصاحبه انیمه ای خوش اومدید.مهمان امروز ما آقای شو ساکاماکی از انیمه عاشقان شیطانیه.خب آقای شو ساکاماکی به بیننده هامون (در اصل خواننده هامون)یه سلامی بکنید.

حال ندارم.

خوب بابا حالا سوال های خودمونو شروع میکنیم.آیا حاضرید؟

به نظرت اگه نبودم اینجا بودم؟

اولین سوال ما اینه که چرا وقتی برادرتون رجی ساکاماکی مادرتونو کشت شما کمکش نکردید؟

چون حال نداشتم.

خسته نباشید.

سلامت باشید.

سوال بعدیمون اینه که شما چه آهنگی گوش میدید؟

حال ندارم جواب بدم.

تنبل.

حیف حال ندارم وگرنه الان بهت نشون میدادم تنبل کیه.

وایی زهرم ترکید.

این برنامه زنده‌س مثلا.

به خاطر زاغ زاغک ایندفعه میبخشمت‌.

حیف این برنامه زنده‌س حالا سوال بعدی اینه که شما کمبود خواب دارید عایا؟

نوچ ولی خوابو دوست دارم‌.

ولی خواب تورو دوست نداره.

اهمیت نمیدم.

سوال بعدی اینه که شما یویی رو دوست دارید؟

من فقط انسان هارو به چشم غذا میبینم.

پسره ی بی احساس.

یه سوال احساس چیه؟

آقا من از ادامه دادن به این مصاحبه انصراف میدم ادامه ی مصاحبه با زاغ زاغک جون.خداحافظ تا مصاحبه ی دیگه.

اِ٬آقا٬خانم جان هرکی دوست دارید نرید.اِ ببین رفت خب سلام دوستان من زاغ زاغک هستم حالا مصاحبه خودمونو با آقای شو ساکاماکی ادامه میدیم.سوال بعدی اینه که اِ آقای ساکاماکی کجا میرید؟

من خوابم میاد میرم خونه خداحافظ.

اِ آقای محترم وایسا اِ بابا اینم رفت خب دوستان تا مصاحبه بعدی خدانگه دار‌.

مصاحبه انیمه ای بعدیمون با ریوما ایچیزن از انیمه شاهزاده تنیسه. شما میتونید توی بخش نظرات این مطلب سوالاتونو بپرسید.






  • sakura ss.

نظرات (۱۱)

خخخخخخ
لایک
سوالم اینه که چرا همیشه کلاه سرشه.
پاسخ:
ممنون بابت شرکتت.
سلام وبلاگت عالی است شما هم بیاید وبم و نظر بدهید مرسی
سوالم از ریوما اینه که دلیل خوردن پونتاش چیه؟
پاسخ:
ممنون بابت شرکتت
سوالم اینه که ساکانو رو دوست داره؟
پاسخ:
ممنون
سوالم ازش اینه:چرا اینقدر با پدرش لجه؟
پاسخ:
ممنون که شرکت کردی.
وای ... خیلی مصاحبه عالی ای بود
تیکه ای ک شو گفت خواب رو دوست داره یاد کوالا ها افتادم :دی
پاسخ:
😂😂
سلام ، باحال ترش می کردی
منم سوال ،
چرا همه را به مبا رزه می طلبه ؟

زاق زاقک کیہ؟!

شو از چطور دختری خوشش می یاد و آیا باید چی کار کنی بهت علاقه مند شه و آیا گربه دوست داره یا نه 

شو از چطور دختری خوشش می یاد و آیا باید چی کار کنی بهت علاقه مند شه و آیا گربه دوست داره یا نه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی