واقعا شرمنده :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

واقعا شرمنده

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

سلام دوستای گلم

یه عذر خواهی یه همتون بدهکارم

من یه چن روزی کار داشتم زیادفعالیت نکردم

یه عذر خواهی هم به یکی از دوستامون که لینک دانلود انیمه Junjou Romantica 2 رو خواسته بودن بدهکارم.عزیزم شرمنده ولی زیرنویسش فلفل بود.

برای جبران اینا یه تغییر کوچیک تو برنامه‌مون دادم .

  • sakura ss.

نظرات (۱)

  • کارشناس پارت
  • rania Lee درود
    مطلب واقعا شرمنده شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین چه در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.ir
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی