دانلود انیمهArslan_Senki_TV_Fuujin_Ranbu :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

دانلود انیمهArslan_Senki_TV_Fuujin_Ranbu

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ

نام انیمه :Arslan_Senki_TV_Fuujin_Ranbu


تعداد قسمت :  08 


کیفیت :  720p|480p


حجم :150MB|75MB  


وضعیت انیمه : تمام شده


زبان : ژاپنی


مدت زمان هر قسمت : 24 دقیقه


زیرنویس فارسی : دارد


رده سنی : 13+


ژانر: اکشن | فانتزی | قدرتی | درام | تاریخی


نوع لینک دانلود : مستقیم


خلاصه داستان: فصل دوم این انیمه زیبا

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

خب تموم شد.

  • sakura ss.

نظرات (۲)

واسه دیدن این باید سیزن یک ارسلان رو هم دیده باشم نه !
حیف ک ندیدم آخه انیمه ش زیاد جذبم نکرد :|
پاسخ:
😊
راستی چرا تبلیغات داره؟
چرا مستقیم از http://solidfiles.com/ نمیزارید؟
پاسخ:
اینارو یه فردی پیدا می کنه 
که دوست داره ناشناس باشه
ولی اگه خودم بخوام بزارم مستقیم میزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی