پارت چهارم عشق خونی :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

پارت چهارم عشق خونی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

برای خوندن رمان به ادامه مطلب برید.

💘عشق خونی💙

وقتی رسیدیم همون‌ موقرمزه👲گفت:تاحالا فرشته به این پررویی ندیده بودم.👼

-تو چته؟یه روز هندوانه‌م یه روز فرشته؟؟؟👼❓🍉

ایزومی گفت:وایسا الان همه چیو می فهمی😒

همون دقیقه یکی زنگ خونشونو میزنه.🚪

ایزومی-خودشه.🎎

-کی؟💭

اون مو قرمزه هوفی کردو گفت:چقدر وراجه‌ فقط فک زدن بلده.👄

-نه تو خوبی vampier.👾

ایزومی-سوبارو لطفا جواب نده الان حرفای ریومارو بشنوه خفه خون میگیره.😯

اون مو کرمیه درو باز کرد.👤

یکدفعه ای برادرم ریوما کوریچی افتاد روم. 🙏

خب تموم شد. نظر فراموش نشه.

اینم سوباروعه(همون خون آشام مو قرمزه)

  • sakura ss.

نظرات (۵)

عالیه
عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییی دمتون گرم
این  عکس برای عاشقان شیطانی نیست  لایتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ببخشید دوباره پیام می دم گفتم شاید ندیدن جواب سوال من رو که پرسیدم نویسنده نیاز ندارین نمی دین؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی