دانلود انیمه دیگری(درخواستی) :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

دانلود انیمه دیگری(درخواستی)

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

ام انیمه : Another

نام انگلیسی : Another

نام ژاپنی : アナザー

ژانر : ترسناک ، معماگونه ، پلیسی ، آدم کشی ، خونریزی ، مرگ ، مدرسه ای

کیفیت : ۷۲۰p

تعداد قسمت : ۱۲

امتیاز : ۸

رده سنی : ۱۸ سال به بالا

فرمت : mkv

میانگین حجم هر قسمت : ۱۰۰

تاریخ انتشار : ۲۰۱۲

زبان : ژاپنی

زمان هر قسمت :۲۴ دقیقه

زیرنویس فارسی : دارد

 

خلاصه انیمه

بیست و شش سال پیش دانش آموزی به نام میساکی در یک کلاس سال سوم راهنمایی درس میخواند. او شاگردی ممتاز بود و در ورزش هم خوب بود. همچنین گیرایی و جذابیتش او را در بین همکلاسی هایش محبوب ساخته بود. وقتی او به طوری ناگهانی میمیرد، همکلاسی های او تصمیم میگیرند که تا هنگام فارق التحصیل شدن طوری به رفتارشان ادامه بدهند که انگار او هنوز زنده است. سپس، در بهار سال ۱۹۹۸، پسری به نام ساکاکیبارا کویچی به آن کلاس منتقل میشود، و جو ترسناک آنجا باعث براگیخته شدن شکش میشود. مخصوصا به دختری زیبا و گوشه گیر به نام مـِی میساکی که چشم بندی برچشم خود دارد و همیشه درحال نقاشی است.

برای دانلود انیمه هم با لینک کمکی هم با لینک مستقیم به ادامه مطلب برید.

قسمت اول

لینک مستقیم

لینک کمکی

قسمت دوم

لینک مستقیم

لینک کمکی

قسمت سوم

لینک مستقیم

لینک کمکی

قسمت چهارم

لینک مستقیم 

لینک کمکی

قسمت پنجم

لینک مستقیم 

لینک کمکی

قسمت ششم

لینک مستقیم 

لینک کمکی

قسمت هفتم

لینک مستقیم 

لینک کمکی

قسمت هشتم

لینک مستقیم 

لینک کمکی

قسمت نهم

لینک مستقیم 

لینک کمکی

قسمت دهم

لینک مستقیم

لینک کمکی

قسمت یازدهم

لینک مستقیم 

لینک کمکی

قسمت دوازدهم(آخر)

لینک مستقیم 

لینک کمکی

(دانلود زیر نویس فارسی)

  • sakura ss.

نظرات (۷)

انیمه فوق العاده ایه! ب هر کس ندیده پیشنهادش میکنم.....
پاسخ:
واقعا جالبه.
خودمم دیدمش.
سلام من فقط تونستم قسمت اول و دوم رو دانلود کنم بقیش نشد 
نمیدونم چرا اگه میشه راهنمایی کنید
و همین طور زیر نویس فارسی رو هم نمی تونم دان کنم
پاسخ:
حتما پیگیری میکنم
چجوری حساب کردی این بالای 5 سال هم نیست اما خیلی قشنگه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عالیه 
ممنون
من انیمه رو خیلی دوست دارم
به وبلاگ ما هم سر بزنید

چجوری زیر نویسشو اجرا کنم

  • یونیسو آساهینا
  • وبت عالیه عزیزم

    حتما به وب منم سر بزن

    کلی ایمجین از کیپاپ توش آپلود میشه^^

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی