لیست برنامه روزانه وبلاگ :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

لیست برنامه روزانه وبلاگ

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

شنبه:رمان عشق خونی٬معرفی انیمه وآهنگ انیمه ای

یکشنبه:مانگای دفترچه مرگ٬دانلود انیمه وکاسپلی ها

دوشنبه:تست انیمه ای٬عکس نوشته ودیالوگ برتر

سه شنبه:بیوگرافی٬والپیپر انیمه ای وبازی انیمه ای

چهارشنبه:یه کد انیمه ای٬عکس انیمه ای ومیکس هاپنجشنبه:مصاحبه انیمه ای٬رمان عشق خونی ومانگا

جمعه:رسیدگی به درخواستی ها

این برنامه بر اساس آخرین تغییرات وبه و احتمال تغییر داره.



  • sakura ss.

نظرات (۸)

چه باحال که برنامه نوشتی برا بلاگت..خوشم اومد
پاسخ:
🌹
  • ☆●☆Nersia☆●☆
  • برنامه روزانه خوبیه :)
    راستی لینکی ^^
    سلام خوبی چه وبلاگ خوبی داری به ما هم سر بزن

    سلام عزیزم اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن. راستی وب قشنگی داری

    ایول چه خوب. 

    های^^

  • امایا تودوروکی
  • سلام
    وبت خییلیی کیوتهه
    راستی برات ی دعوت نامه دارم^-^
    https://uupload.ir/files/5jaw_screenshot-2021-01-19-092627.png
    خواهشن تو وبتم بزار
    زمانش : شنبه 
    ساعت : 5
    سایونارو^-^

    تبادل لینک میکنی ؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی