نیازمند نویسنده :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

نیازمند نویسنده

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ

دوستان من  نویسنده برای وبم میخوام.

فقط باید یه وبلاگ توی بیان داشته باشید.

و به یاد داشته باشید که این یه وبلاگ مخصوص انیمه هاست.

حالا هرکی میخواد زیر همین پست با نام کاربری خودتون تو بیان بهم خبر بدید.

در ضمن کسی که نویسنده وبم بشه به تموم مکان های وب دسترسی داره.

  • sakura ss.

نظرات (۱)

سلام.
من میخوام نویسنده شم.:)
اگه دوست داری بم بگو همینجا.
درضمن من کدنویسی ام هم عالیه:))
منتظر جوابتم...
پاسخ:
خوشحالم میشم.
فقط باید تو بیان وبلاگ داشته باشی
اگر هم نداری به من بگو برات یدونه بسازم.
اگر هم داری به عنوان نظر خصوصی نام کاربریتو بفرس.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی