مصاحبه با ریوما ایچیزن :: دنیای انیمه ای من

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من

یه جا فقط و فقط انیمه هر نوعی

دنیای انیمه ای من
نویسندگان

مصاحبه با ریوما ایچیزن

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

سلام امروز دومین مصاحبه انیمه ای رو آوردم.

میزبان:لی رانیا

مهمان:ریوما ایچیزن

عوامل پشت صحنه:زاغ زاغک

سلام من لی رانیا هستم به برنامه مصاحبه انیمه ای خوش اومدید.مهمان امروز ما آقای ریوما ایچیزن از انیمه شاهزاده تنیسه.خب آقای ریوما ایچیزن به بیننده هامون یه سلامی بکنید.

سلام خدمت بیننده های عزیز من ریوما ایچیزن هستم از تیم سیگاکو...

عزیزم گفتم سلام کن نه اینکه ور بزنی حالا سوالامونو شروع میکنیم آیا حاضرید؟

خیلی بده وسط حرف دیگران میپری.

برای بار دوم میپرسم آیا حاضرید؟

مگه میخوام عقد کنم اینجوری میپرسی؟

آقای ایچیزن عزیز لطفا جواب بدید این برنامه زنده‌س.

اِ من فک کردم مرده.

ببین من سوالا رو شروع کردم میل خودته دیگه.سوال اول چرا همیشه کلاه سرته؟

مادامادانانه

ببین ما الان تنیس بازی نمیکنمیا.

میدونم.

پس جواب بده.

دادم.

وایییییییییییس از دست تو سوال دوم اینه که دلیل خوردن پونتات چیه؟

دلیل خاصی ندارم.

ببین میشه یه خواهشی کنم؟

چی؟

هیچ وقت چیزی زو اثبات نکن.

نترس نمیکنم.

لطفا ادامه ی سوالارو بخونید.

خب سوال بعدی اینه که آیا ساکانو رو دوست دارید؟

ساکانو کیه؟

آخیی تو این جوونی آلزایمر گرفته.

آها ساکانو نه اصلا.

یه وقت خجالت نکشا راحت باش.

هستم.

خب سوال بعد اینه که چرا اینقدر با پدرت لجی؟

به تو چه

احمق طرفدارات پرسیدن نه من‌.

آها خب طرفدارا گوش کنن نه این من همیشه از دستش عصبانی بودم...

چرا؟

۱-دخالت نکن۲-نپر وسط حرف من۳-به تو چه

تربچه

طرفداران عزیز داشتم میگفتم چون تو تنیس همیشه منو شکست میداد.

حقته

خب من دیگه از ادامه دادن به این برنامه انصراف میدم.خدانگه دار.

اِ خانم لی رانیا لطفا برید ازش عذرخواهی کنید این برگرده.

باشه.هوی ریوما

هان؟

بری دیگه بر نگردی‌

خانمممممم این برنامه زنده‌سسسسسسس.

خب دوستان تا مصاحبه بعدی بدرود.

مصاحبه انیمه ای بعدیمون با لیندو تاچیبانا از انیمه رقص با شیاطینه. شما میتونید توی بخش نظرات این مطلب سوالاتونو بپرسید.




  • sakura ss.

نظرات (۱۲)

سوالم اینکه چرا لیندو از باباش بدش میومد؟
پاسخ:
ممنون
سوال من اینه که چرا آزوسا رو دوست نداشت؟
پاسخ:
ممنون از شرکتت
سوالم اینه که چرا خودشو وقف دختر خالش کرد
پاسخ:
ممنون بابت شرکتت
خییییییییییییییلی عالی بود !!!
آفرین ...
وای دقیقا کاراکتر ریوما اومد توی ذهنم
همونظور ک توی انیمه ش یک دنده و لجبازه توی مصاحبه اش هم بود!
خلاقیت عالی ای بود !
آفرین
پاسخ:
مرسی
ما از کاراکترایی استفاده می کنیم که خوب بشناسیمشون
تازه قبل از نوشتن متن مصاحبه باز بیوگرافیای کاملشو می خونیم.

سوالم اینه که کی بهش آشپزی یاد داده؟
پاسخ:
ممنون که نظر دادی

سوال من اینکه 

چرا جنگیر شد؟؟؟

سوال من اینه ... موقعی که دختر خالش اون رو فقط به چشم برادری می دید چه حسی داشت و چرا از همه ی شیاطین متنفره ایا دلیلش فقط بخاطر شیطان بودنشونه و ایا هنوزم ازشون متنفره و چرا درخواست پدرشو قبول نکرد هر کی بود قبول می کرد 

خیلی باید مودبانه تر حرف میزدی . این چه وضع حرف زدنه 

چرا اینطوری با ریوما حرف زدی ؟ تو حق نداشتی به ریوما بگی احمق

این چه وضع حرف زدنه ؟ اصلا حق نداشتی یه ریوما بگی احمق و بهش توهین کنی 

چی باعث شد  عاشق ریتسوکا بشی 

چرا اینطوری با ریوما حرف زدی خیلی زشت یکم با ادب تر باش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی